Kvalitetsfika

Kvalitetsfika är när man får fika med en vän som man inte träffat på 8 månader, och ändå känns det som att det var igår man träffades. :) Man behöver liksom inte börja om utan det är bara att fortsätta där man slutade :) Nu hade vi som sagt åtta månader att sammanfatta så fikastunden tog ca 4,5 timmar :) Härligt!

Nu hoppas jag verkligen inte att hon avbryter vår vänskap pga att jag lägger upp denna bild, men jag hade ju ingen annan och blogginlägg utan bild ser så tomt ut! Detta är när jag besökte henne i Umeå för några år sedan och kvällen innan hade vi varit på Rhapsody in rock.

Tänk att vi har känt varandra i ca 22 år år!! :)

Kommentarer
Postat av: Annika

Haha, det va nog på gränsen! Får passa på att ta snyggare bilder nästa gång vi ses!;-)

Svar: hahaha ja vi får se till att göra det! :)
Sanna

2012-08-20 @ 19:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback