Spontana Sanna!

Jag tror (pepparpeppartaiträ) att jag har sovit bort min begynnande förkylning idag för nu känner jag mig betydligt mycket piggare! Så pass pigg att jag har lagat mat även idag (brukar ju som sagt oftast vara min blivande man som gör det), men idag slappa han och tur var väl det då han jobbar till 23.00 :)
 
Jag fick för mig att jag ville gå på bio (igen?!) och frågade min bror om han ville följa med och se Cockpit! Det ville han :) Jag skrattade flera gånger under filmens gång så av mig fick den helt klart godkänt! :)
 
Nu i väntan på att Svenska Hollywood fruar ska börja fick jag för mig att göra en blåbärssmulpaj och locka håret så detta gör jag nu samtidigt som jag bloggar. Jag har tänt ljus och ska strax smaka pajen bara Hollywood fruarna dyker upp i rutan. Jag är dock lite skeptisk till en av fruarna och tyckte att hon förstörde denna förra säsongen rejält. =/ Blev besviken när jag såg att hon är med även denna säsong, så man kan säga att jag bara kollar för att Maria Montazami är med :) Hon är härlig! :)
 
Får bli ett bildlöst inlägg idag, för nu börjar det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback