Förkyld....

Jag har varit rikigt imponerad av mig själv som klarat mig från förkylning så länge. Inte det minsta fökyld under hela hösten, men nu var det dags. December är ingen höjdarmånad att vara sjuk... Det är såååå fullt upp med julkonserter och terminsavslutningar. November hade varit en bättre förkylningsmånad, men what to do.
Får se om jag ber min fästman göra en trolldryck åt mig ikväll när vi kollar Bonde söker fru på tv4 play :) Läääääängtar :) Bonde söker fru är helt klart mitt favoritprogram :)
 
Annars glädjs jag just nu av att detta tyg äntligen finns att köpa!!!
 
                                      Det här tyget har funntis i min hjärna i flera år, men jag har aldrig hittat det i någon butik och igår fick jag ett mms från svärmor som var ute och julshoppade! Det visade sig alltså att detta tyg finns på IKEA för 39 kr/m. Otroligt bra! Bara jag blir frisk kommer jag åka raka vägen dit!
Jag vet precis vad jag ska använda tyget till! Dags att lära sig att komma överens med symaskinen igen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback