Glass skulle ha varit grejen nu

Ja, jag vet att det är svinkallt ute och att man kanske inte borde vara sugen på glass då, men det kliar något så fruktansvärt i min hals! Vet inte om jag har feber idag. Känns inte så men jag känner mig sliten och samtidigt vill jag göra saker fastän jag inte orkar... Hittills har jag bara legat i soffan och kollat på massa filmer. Fick ett överraskande besök av två herrar som skulle in och kolla ugnen!!! Brukar man inte ringa och förvarna om sånt?! Jag öppnade dörren iklädd ett långt linne och såg nog ut som sju svåra år. Usch, så pinsamt!
De konstaterade iaf att det var fel på ugnen. Jag såg nog inte ut att ha vidare koll för det gav mig inte mer info än att de skulle beställa en grej och komma tillbaka och laga någon dag. haha :)
 
Eleganten ringde mig precis och berättade att min klänning som jag har fått för mig är THE dress ev bara finns i champagne och den färgen vill jag ju inte gifta mig i. Den ska vara vit! Hon hade hittat fler klänningar som hon trodde jag skulle gilla och självklart hade hon rätt så nu är jag tillbaka på ruta ett igen!!!! Ååååååååååh fattar inte hur jag ska kunna bestämma mig, särskilt när jag inte ens får prova klänningarna då de finns i USA och inte här!!!! Buhuuuu, men ja, det är bara att hoppas att jag tar rätt beslut och att klänningen jag tar hem är THE dress.
 
 

Kommentarer
Postat av: josefin

du har inte funderat på granby design? :)http://www.helenagranby.se/

Svar: Jooo, det har jag men jag tror att det kommer vara så svårt för mig att komma på exakt hur klänningen ska se ut och tänk om hela sys upp och så visar det sig att det är helt fel och att jag inte vill ha den.... Klurigt!
Sanna

2012-12-03 @ 17:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback