Intensivt :)

Nu är det fullt upp med gen.rep, konserter, julspel och allt vad det är! Mitt i detta ska man även hinna med att köpa julklappar (fruktansvärt dålig fantasi i år) och baka nu när ugnen ÄNTLIGEN fungerar. Dock är köket ockuperat just nu av min blivande man som styckar ett lamm vi precis fått hem :) Jag är ingen bra medhjälpare när det handlar om att skära i kött så jag städar och tvättar istället, jättekul...
 
I onsdags var det årets första julkonsert för mig och det var med Hosanna gospel! Gick hur bra somhelst!
Klicka på länken här nedan så kan ni se ett klipp från konserten där Maja och jag sjunger duett. Glad att hon övertalade mig och kören klarade sig ju utan mig ;)
 
https://www.youtube.com/watch?v=ED8lU46Cqe0&list=UUZhftUN1Ggn4G-EfQZh2RIA&index=1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback