Bye bye

Jag har haft en härlig jul med både jobb, ledighet och fått träffa familj och vänner så det känns bra!
Fick otroligt fina julklappar dessutom :) bland annat tiaran som jag ska ha när vi gifter oss :)
Vi försökte få ut så många inbjudningar som möjligt till vårt bröllop på självaste julafton, men vissa måste iväg med posten så de kommer fram senare, annars kändes det som en kul julklapp att ge bort ;)
 
Denna vackra dagbok fick jag av min bror i julklapp! Blev jätteglad och tanken slog mig ganska direkt att nu ska jag börja skirva i denna istället för att blogga.
Detta är alltså mitt sista blogginlägg så det blir ingen bröllopsblogg. Det har känts så svårt att blogga om bröllopet när jag inte vill lägga upp bilder på klänningen, inbjudningskorten eller funderingar på tårtan etc. Jag vill ju att de som är bjudna till bröllopet ska se det då och inte ha sett allt på min blogg. Mycket så har det varit, att jag träffar någon och börjar berätta om något så blir svaret "jo jag har läst det på din blogg" och där slutar liksom det samtalsämnet, vilket är lite tråkigt... Plus att jag aldrig känt mig som en hängiven bloggare och då borde det ju vara onödigt att blogga om jag ändå inte uppdaterar särskilt ofta.
Jag tror att det blir bättre för mig att skriva i en egen privat dagbok där jag kan skriva om ALLT! Jag har sååå mycket att skriva om som är privata tankar och åsikter och det är så skönt att skriva av sig och få perspektiv, men jag har såklart inte kunnat skriva om sådana funderingar här och jag skulle aldirg klara att både blogga och skriva dagbok på samma gång.
Kanske börjar jag blogga igen, typ i framtiden, när vi köpt hus eller något, men nu släpper jag Sanna mina ord. Jag kommer låta bloggen ligga kvar! Finns några recept m.m sparade som jag vill kunna hitta tillbaka till :)
 
Stort tack till er som faktsikt har läst min blogg och tyckt att den har varit bra :)
Om man fortfarande är nyfiken på vad som händer i mitt liv så finns ju alltid facebook, mail eller telefon :)
 
Hejdå från mig och jag önskar att 2013 blir det bästa året för alla med massa kärlek och glädje :)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nej vad tråkigt att du slutar blogga.. Jag läser ju din blogg varje dag! Men imorron är det nyår och då ses vi och kan prata hur mycket bröllop vi vill! Tack för inbjudan förresten:)

Svar: mjo det känns lite både och, men men :) ja, vi ses imorgon! Blir skoj och precis vi kan prata massa bröllop! :) så lite så :)
Sanna

2012-12-30 @ 20:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback