Sannas paradis

Sitter och surfar runt lite i min förkylningstristess och hamnade på Leilas hemsida där man kan köpa porslinet hon använder i sin matlagning. Synd att man inte har en miljon eller så för då skulle jag shoppa loss och köket skulle bli mitt paradis.
 
 
                                                                                                                                                                                      Ja, ni ser ju själva och kan ju tänka er in i hur glad man blir av att se detta om man är tokig i rosa :) Alla bilder utom köksmaskinen (http://www.addelundbergs.se/show_prod.php?prodid=5994) kommer från denna sida: http://www.leilasgeneralstore.com/ Det finns jättemycket annat fint på den sidan också om man gillar vintage! :)
Finns mycket fint porslin på Inreda och sånt också (fick en jättefin rosa gratängform av mamma därifrån) och Rummet i Sundsvall är en av mina favortiaffärer. Där finns det hur mycket somhelst :)
 

Kommentarer
Postat av: Klas

Inte för att vara neggo, men det är tur att dom där grejerna är dyra... :)

Svar: Men ååååååååååh :) vadå skulle det inte kännas fint att laga maten i den där fina kastrullen och se rostbrödet poppa upp från fina brödrosten. Det skulle bli en helt annan harmoni i köket. Jag lovar! :)
Sanna

2012-12-03 @ 19:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback