Tomten, jag önskar mig....

Jag vaknade 04.30 inatt och det gick verkligen inte på något sätt att somna om trots att jag var trött och försökte på alla sätt och vis. Jag försökte t.o.m att räkna på tyska så långt jag kunde, men det fungerade inte heller. Började fundera över massa världsproblem och när jag hade löst några började jag fundera på min önskelista istället som min käre bror gjorde lite narr av igår. Eller han sa "det räcker nu".  haha :)
 
Jag har inga problem att önska mig saker i julklapp, särskilt inte denna jul, men det betyder ju inte att jag blir sur om jag får något som inte står på listan. Jag måste vara den lättasammaste att köpa present till för jag vill ju ha det mesta och blir glad av allt :)
 
Önskelista:

Kläder, acccessoarer, väskor, fina porslinssaker till köket, wii spel, örhängen (stort behov) glittriga och stora ringar, sminkkurs på makeup store (birsta), fina skålar typ till chips osv, coola/fina halsband, armband, presentkort på belle visage, fina köks och bakningsgrejer, presentkort på exotic spa i härnösand, detox bahandling (finns också i härnösand), en upplevelse (som inte är livsfarlig eller som jag blir hysterisk av), presentkort på något ställe där man kan fixa naglarna (inför bröllopet), silverschampoo, dust it, roliga/snygga strumpbyxor tjocka och tunna, varma stöveltofflor, samt då massa grejer till bröllopet som MÅNGA billiga vita lakan från IKEA, björkblockljus, glasflaskor, ljuslila och vita ballonger och en heliumapparat! m.m. :)

 

Självklart önskar jag mig även kärlek, ljus, värme, hälsa, harmoni och glädje både till mig själv och alla nära och kära :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj då, du kan ju vara säker på att något av allt detta kommer du att få, det är ju många saker o ting att välja på och det är ju inget onödigt, endast saker som en kvinna behöver.
Kram/Gunela

2012-12-04 @ 10:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback