Alla hjärtans dag lite i efterhand!

Jag har inte haft tid att blogga om den STOOOOOOOOOORA händelsen Alla hjärtans dag!
Äh, egentligen ser jag inte på alla hjärtans dag som någon jättespeciell grej, men det är ju lite trevligt att fira bara för att firandets skull. Eftersom Klas var i Stockholm och jag jobbade träffades vi först kl 22 den dagen men vi hann vara tillsammans två timmar iaf.:)
Tidigare sprang jag en sväng på Birsta och letade efter något fint att ge honom och det var inte det lättaste! Visst fanns det mycket gulligull och alla hjärtans dags grejer att köpa på typ alla affärer, men hur glad skulle Klas bli på en skala om jag gav honom en rosa skål eller en nalle med ett hjärta?! Jag skulle älska det, men är vääääääääldigt osäker på att han skulle uppskatta det lika mycket som jag :) Nu när vi dessutom bor ihop skulle det bli ännu mer genomskinligt om jag köpte något rosa till honom för då skulle han nog fatta att jag egentligen köpte det till mig själv, så när jag var inne på blomsteraffären och hade både folk framför och bakom mig med vackra rosbuketter och hjärtan stod jag och höll i denna skapelse halvt livrädd.



Denna gav vi till Zacke när han fyllde år förra året, men det var alltså en sån här köttätande växt jag köpte till Klas i alla hjärtans dags present! Romantiskt värre! Men han blev glad och det är det viktigaste! :)
Han fick även en strut med Åre choklad (jag blev lite smått frustrerad när han kom hem från Åre UTAN Åre choklad till stackars sjuka jag som låg i 40 graders feber. Visade sig att han inte visste vad Åre choklad var för något, men nu vet han det!) :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback