Äntligen!

Äntligen, äntligen är jag nästintill feberfri!!!!! MEN det är inte bara det som gör denna dag bra för ÄNTLIGEN har jag och Klas en ledig dag tillsammans och det har vi inte haft på TRE VECKOR så den har varit efterlängtad! :) 

I onsdags när min feber var som värst åkte jag hem till mina föräldrar och blev lite ompysslad! Något som verkligen gjorde mig glad var att vi fick en förlovningspresent och en fin glittrig blomma! :)



Det var denna planeringsbok vi fick och den verkar hur bra somhelst och kommer underlätta planeringen. :)

Hittills idag har vi njutit av en låååååååååååång sovmorgon, sedan förflyttade vi oss till soffan och kollade på massa avsnitt av "Fyra bröllop" på play och nu spelar Klas Wii medan jag roar mig med att blogga lite samtidigt som jag berömmer Klas varje gång han klarar en bana. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback