jahaaapp

Det blir ett kort lite beklagligt inlägg. Igår vakande jag av fruktansvärd värk, finns inte ord som kan beskriva den, men det gjorde ont i precis varenda led och kändes precis (jag skulle gissa att det känns så) som att någon högg mig med en kniv i ryggen. Såklart också världens huvudvärk och så fort jag rörde på mig började jag att tokfrysa.... febern var ett faktum. Min bror kom hit med fika och nyponsoppa vilket var perfekt, men under dagen tog mina alvedon slut och vi  har ingen temp så jag kunde inte kolla febern...

Vaknade kl 4 när Klas skulle iväg igen och kände att nu kommer det inte gå bra om jag inte får alvedon. Väntade tills kl 6 och ringde mina föräldrar som var snälla och tog en omväg för att komma hit med alvedon och temp. Den visade 40 grader. Huvva, det är 100 år sedan jag hade sån hög feber senast.... Nu har den gått ner till 38 med hjälp av alvedon och jag har lyckats sova i några timmar.

Febern gör mig virrig, ledsen och det som snurrar runt i mitt huvud är Älska mig mest när jag förtjänar det minst för det är då jag behöver det mest....
Inte för att jag har bett om att få bli sjuk, men jag känner mig till besvär....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback