Typiskt :(

Idag skulle vi på bröllopsmässa på Södra berget... Något som jag sett fram emot sedan december typ. Såklart skulle den vara en helg då jag jobbade på annan ort, men jag räknade lite på fingrarna och kom fram till att vi skulle hinna dit och vara där en och en halv timme innan de stängde. Det skulle såklart bli stressigt, men det är vi ju vana vid. :P
TYVÄRR stämde inte tiden riktigt jätteexakt idag, så när vi väl kom dit var allt undanplockat och det visade sig att de stängde en timme tidigare än vad som stod på hemsidan...  Jag blev rätt besviken såklart.
Det blev en kopp choklad och kaffe istället och det var mysigt, men ändå.... Det känns så himla typiskt och jag känner mig lite låg nu. Men det går över.... Plus att jag blir typ döv av att åka bil i uppförs backar som aldrig tar slut pga att mina öron inte är så bra på att klara tryckförändringar. Låg och döv och en känsla av bomull i huvudet (kommer från öronen) är min status för ikväll... MEN det är grymt skönt att vara hemma igen så det finns alltid något positivt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback