Underbara måndag

Jag brukar ju oftast skriva ett lite smådeprimerande blogginlägg på måndagar, men igår hann jag inte och jag behövde inte för jag hade en ljuvlig måndag!
Min älskling är ledig från Stockholm denna vecka så vi hade en helt ledig måndag tillsammans och det var underbart efter en lång arbetshelg!
Vi tog såklart sovmorgon men när vi väl hade tagit oss upp satte jag igång med tvätten och sedan gick vi på en långpromenad i det underbara vädret! Älskar sol! Promenaden avslutades med en underbart god lunch på Mormor Hilma och sedan gick vi till Ica Maxi för att fylla på vårt skafferi och kylskåp.
När vi väl var hemma igen forsatte jag med tvätten och Klas städade samtidigt som han övade på Taube-låtar  perfekt städmusik uppenbarligen (jag försökte inflika med lite stämsång här och där men det lät inte så där jättebra).
Det blev ugnspannkaka till middag och efter den sprang jag till Missionskyrkan för att öva med bästa Hosanna gospel. Det var en lyxig körövning då jag slapp spela piano och i slutet av kvällen dök även Klas upp för att sjunga igenom de gemensamma låtarna med kören inför söndagens konser i Nora kyrka! Det kommer bli sååååååååå bra så den bör man inte missa!! :)



Som sagt missa inte detta! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback