Underbara sol

Jag njuter av en NÄSTAN ledig måndag och det känns så underbart skönt att jag tvingade ut mig själv på en lååååååååååångpromenad i det härliga solskenet med gospel i öronen!



Det som är så fint med att vara ute och gå i Härnösand är att man kan gå vid vattnet nästan hela tiden och det är underbart! Jag älskar havet! Okej, på bilden är jag ju inte vid något vatten, men jag var på väg! :)

Innan jag gick ut på promenad åt jag en underbart god lunch som min älskade tillagade igårkväll :)

Det är en vegetarisk grej som är otroligt krämig, ostig och god. Lite som lasagne och otroligt mättande. Kan nog vara lite av en LCHF-rätt skulle jag tro för er som är intresserad av det... Inte för att vi håller på med sånt :) GOD var den! Han skämmer bort mig. :)

Trots solen blev jag ändå lite frusen så när jag kom hem lyxade jag till det med varmchoklad!



Anledningen till varför jag ens kom på idén att göra varmchoklad var att det fanns grädde kvar från igår som var helt onödig att slänga bort, så jag toppade chokladen med lite grädde! Hur lyxigt somhelst och fruktansvärt och anti-diet :) Att den deeutom serverades i en fin rosa kopp som jag fick i 25-årspresent av mormor gjorde att det blev ännu godare :)

Ooooooooooooooooo nu är det en gammal svartvit film på tv :)



Kommentarer
Postat av: Gunnela

Skulle vilja ha receptet på pajen som Klas hade gjort, den ser superbt god ut..tack på förhand// Gunnela

2012-02-13 @ 16:46:10
Postat av: Sanna

Mailar den till dig på facebook :)

2012-02-13 @ 20:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback