Fick ett liiiitet ryck!

Nu när jag städade garderoben hittade jag en T-shirt som jag fick som sovtröja av min älskade fästman när jag skulle iväg och jobba på läger senast!



Motivet älskar jag! :) För er som läser här och inte vet vilka The Scramblers är så är det världens bästa Rockabilly band och det säger jag utan att vara partisk! Jag var ett stort fan av dem lååååååååångt innnan jag och Klas blev tillsammans! :)
MEN T-shirtmodellen är inte min grej. Den är väldigt trång i halsen och ja det är en typisk icke-Sanna-tröjmodell. Nu hoppas ju jag verkligen att det var så att jag fick denna tröjan (har för mig att den är för liten för Klas) för nu har jag gått lös med saxen! :)



Så här ser tröjan ut nu! Jag känner mig rätt nöjd! Kan hända att jag tog i lite väl mycket i urringning vid axeln där för tröjan har en liten tendens att glida nedför axeln men med ett svart linne under gör ju inte det något! :) Nu kommer jag absolut att ha på mig denna tröja oftare! :)

Passar på att göra ett litet hyllningsblogginlägg nu till The Scramblers när jag ändå är igång. :)
The Scramblers gör rocksalonger på Hornöberget i mars så för er som aldrig har hört dem: BOKA biljetter och åk dit och njut av god mat och underbar musik/energi och underhållning! Ni kommer inte ångra er! :)

I mars kommer dessutom min gospelkör Hosanna gospel göra Elvisgospelkonsert tillsammans med The Scramblers i Nora kyrka! Vi har gjort denna konsert en gång tidigare också och det blev succé så det ska bli hur roligt somhelst att få göra om det igen! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback