Fynd!

Idag var det verkligen min dag på stan! Jag har fyndat hur mycket somhelst och hittade allt som jag ville ha till inredningen förutom vita kuddfodral med svart text på! Jag förstår inte varför man måste köpa hela kudden? Jag har hur många kuddar somhelst som behöver nya fodral. Jag kan ju i och för sig sy, men har varken ork eller tid med det.
Jag hittade svarta gardiner till sovrummet för 99 kr :)
Ljusen fyndade jag på Ica Maxi :)



Ett litet konstigt sätt att hänga gardinerna på kanske, men det går inte att få fast dem vid väggen så detta blev min lösning. Den andra gardinen hänger för balkongdörren :) Nöjd :)

Jag har köpt några nya gröna växter eftersom en del av de som vi har haft sedan vi flyttade in har dött... Men nu är det nytt och grönt i alla fönster :)
Jag passade även på att köpa en bukett med vita tulpaner! ÄLskar blommor och imorgon är det tydligen tulpanens dag så varför inte :)


Vita som sagt och såklart! Allt jag har köpt idag i inredningsväg var svart eller vitt och det mesta var det halva priset på det kallar jag flyt i shoppingen!

Jag såg även att skorna som jag har spanat in under en tid nu var på halva priset så det var bara att slå till :) Fyndade även kläder! Fyra plagg för 248 kr! Galet :)



Här är de! :) Tydligen ett danskt märke med spännande storlekar :) Jag hade 35,5 :) Nog för att jag har små fötter, men jag har inte haft 35,5 på väääääääldigt länge :)

Kommentarer
Postat av: josefin

Vad fint du har det hemma hos dig Sanna! :))

2012-01-23 @ 21:21:08
URL: http://jossnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback