Inspiration!!!

Ojojoj vad jag har hittat saker som jag vill pryda vårt hem med denna vår! Jag är nästan mer sugen på att köpa saker till hemmet istället för kläder nuförtiden! :)


som jag har letat efter något med noter på, men hos Jotex finns det! :)


Kuddar som kommer passa perfekt i vår soffa som förvandlas till vit i april:)



Såååååååååå snygg!!!



Ojojoj :)



Som sagt det ska vara romantiskt och gulligull hemma hos oss denna vår :)
Och alla dessa fina saker finns hos min nya favorit Jotex :)



H&M har också en hel del som är superguliigt :)


Älskar denna löpare!

Nu får det vara nog med inspiration för idag! Längtar, längtar, längtar tills april :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback