måndagsångest....

Allså, jag är ju oftast ledig på måndagar och så är det även denna vecka (jobbade helg), men ändå är jag sämst på att uppskatta dessa lediga måndagar pga att min sambo försvinner till Stockholm. Kan ju låta löjligt för det handlar ju bara om ett dygn, men ändå! Jag hatar att sova ensam, tycker inte om att laga mat till mig själv (lagar i och för sig inte mat när han är hemma heller, men det för att han är mkt bättre på det och tycker att det är roligt! Jag har det väldigt lyxigt där)! och jag blir helt utan energi till att ens försöka göra något/komma på något att göra.

Det bästa hade ju varit om jag kände "Oj vad jag vill börja träna" och masat mig iväg till badhuset för att simma eller skaffa ett gymkort. Träning skulle kunna vara bra för mina stela och osynliga muskler... Men innan det händer måste jag få en dos a hyper-positivitet över mig, ELLER möjligen när det är ca ett år kvar tills vi ska gifta oss :) Ja, då blir det träning varese jag vill eller inte!

Kom på nu att jag har två missions idag. Den ena är att gå till banken och den andra har jag glömt vad det var. Nåja, jag ska kika in i min numera välstädade garderob och se om jag hittar några kläder som kan lura mig till att bli på bättre och gladare humör än vad jag just nu är...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback