Motivation

Vi har en överfull tvättkorg som skriker BOKA TVÄTTSTUGAN!
Jag har en kaosartad överfull garderob som skriker RIV UT ALLT OCH GÖR MIG FIN!
Vi har julgardiner kvar upp inne i studion (döpt om Klas rum till det nu) som tittar på mig och säger SKÄMS SANNA! TJUGONDAGKNUT VAR FÖR LÄNGESEDAN SÅ VAD GÖR VI UPPE NU?!
Vi har en överfull dammsugarpåse så dammsugaren har gått i strejk tills den får en ny påse... Golven är glada och drar åt sig alla tänkbara smulor som får ligga där helt utan hot tills dammsugaren är fixad...
Vi har en diskmaskin som kördes för någon dag sedan som säger TÖM MIG OCH FYLL MED DISKEN SOM LIGGER I DISKHON!
Jag har en kropp och sinnesstämning som vädjar STANNA I SÄNGEN IDAG, SLAPPNA AV, VILA, LADDA UPP MED NY ENERGI!

Vad gör jag....? Jag sätter igång denna DVD och går mot garderoben för att börja där....



Den här filmen gör mig alltid på bra humör :) Riktig feelgood :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback