Planeringslåda :)

Dagens inköp :)



I denna ska jag lägga massa utklipp från olika bröllopstidningar och tankar /idéer/tips som kommer upp under planeringen av bröllopet. Vi har ju ett tag på oss att planera, men man ska börja tid så slipper man stress plus att man får något roligt att pyssla med medan man ser fram emot och längtar till den stora dagen!
Jag ska iväg till Panduro någon dag och köpa klistermärken á la bröllop och pynta lådan med dem :)



Köpte även denna söta anteckningsbok! I den kommer gästlistan att skrivas samt kommentarer och tankar som jag vill minnas kring bröllopsplaneringen och bröllopet :) Älskar det söta bokmärket som tillhör boken :)
Jag fick en fråga om det var en nostalgilåda jag köpte. Jag svarade nej det är en planeringslåda. Fick till svar Ahaaaa, då kommer det ju såsmåningom att bli en nostalgilåda! Sant så sant! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback