rosa glitter

Igår var det inte roligt att vara Sanna Nordlander! Jag vaknade lite halvt flera gånger under natten och kände att hela kroppen värkte. Jag hörde hur det blåste ute och fick för mig att det var blåsten som gav mig värk och kände massa vindar mot ansiktet, vilket var helt omöjligt eftersom alla fönster var stängda. Det var riktigt läskigt. Hela dagen hade jag sprängvärk i hela kroppen och förmodligen feber. Världens bästa fästman tog dock hand om mig och gjorde en jättegod linnssoppa till middag.
Idag känner jag mig piggare, men känns inte som att jag ska storstäda eller ut och springa på stan eller något. Värken är fortfarande kvar (inte lika stark som igår dock) så det blir soffan även idag...

För några minuter sedan kom posten och då kom mitt efterlängtade mobilskal! Rosa glitter! :) Det piggade upp mig lite till :) Hade tänkt ta en bild och visa hur fint det är för nu har jag ju batterier till kameran, men det känns som overkill idag. Ni får fantisera istället!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback