Shopping!

Idag klev vi upp i tid och begav oss iväg till Kramfors. Klas skulle dit och besikta bilen och det gick väl sådär.... Sedan hade han lite jobb att göra så jag roade mig själv på stan och shoppade faktiskt! Jag köpte två klänningar (vardags) och en lite småannorlunda tröja. Detta innebär att Kramfors är en bra shoppingstad för mig! Hittade inte lika bra kläder på mellandagsrean på Birsta City. Men Birsta city är ju som mitt andra hem så det gör inte så mkt att jag inte kom överens med kläderna på mellandagsrean där, tycker om Birsta ändå. :)
Efter shoppingen åkte vi till Klas mormor där vi fick underbart fika. Vi insåg att vi inte ätit något sedan frukost och var jättehungriga så fikat var perfekt!
Efter det trevliga besöket skulle vi ut igen på vägen och det var minst sagt spännande väglag, men nu är vi hemma igen så det gick bra. Är otroligt glad över att det inte var jag som körde!

Nu ska jag roa mig med att bläddra i H&M-katalog (känna efter om jag kommer gilla vårmodet), äta choklad och kolla Jotex för att se om jag får någon inspiration till vårgardiner :) Längtar till april då allt kommer bli vitt, rosa och gulligull hemma hos oss :) Det blir romantiska tema detta år med tanke på förlovningen :)

Önskar att jag hade haft några batterier hemma nu för då har jag kunnat visa mina fynd, men icke. Att det ska vara så svårt! Typ lika svårt som att komma ihåg att köpa tandkräm. Nä, faktiskt svårare med batterier! Det som är mest irriterande att det ligger batterier i en påse i min bil som befinner sig i Häggdånger. Smart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback