Yatzy

Efter en hård städ och fixa iordningdag här hemma och en dag i studio för Klas del i lördags fick Klas den fina idéen att vi skulle lyxa till kvällen med Yatzy och ostbricka :)

Pyttepyttesmå gulliga ostar som vi bara inte kunde låta bli att köpa :) Räckte gott och väl till oss två tillsammans med kex, päron och avokado :) Jättelyxigt och kul med så många olika sorters ostar!

Vi spelade som sagt Yatzy och den första omgången vanns av:

Ja, ni ser ju själv och han fick till och med Yatzy! För mig gick det jättedåligt... =/
MEN vi spelade en gång till och en viss person var lite kaxig innan vi startade andra spelomgången och titta vad som hände!



JAG fick yatzy!

OCH



En gång till! Helt galet och det har aldrig hänt mig förr!

Så här glad var min fästman...



Men han var glad innerst inne för min skull såklart ;)
Världens snyggaste är han :)

Vi har liksom fastnat lite i detta spelet nu så igårkväll spelade vi en omgång till och samma sak hände igen! Jag fick två Yatzy under en och samma spelomgång! Helt galet! Jag har kanske förbrukat alla mina Yatzy nu under resten av mitt liv? Kan vara så!
Efter det gick vi på bio och såg Hamilton! Bra film, men lite läskig ibland.

Idag har jag hittat de perfekta kuddarna som sätter pricken över i:et hemma hos oss i den svartvita inreningen :)



Ta tre betala för två på Lagerhaus! Passade mig perfekt! :)

Nu ska jag bläddra i bröllopstidningar och drömma mig bort :)


Kommentarer
Postat av: Malin

kan tänka mig att det låter en del med tärningar på glasbord:)

2012-01-16 @ 20:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback