Födelsedagen!

Jag har haft en väldigt fin dag!
Blev som sagt ingen frukost på säng, men en väldigt lyxig brunch med omelett och gravad lax :)
Efter det gav jag mig själv en fin födelsedagspresent = en kortisonspruta mot min gräspolleb allergi. Hade ingen aning om att den skulle huggas in i kroppen på ett mindre behagligt ställe (trodde man tog dem i armen, men icke) och att det skulle göra så ont några timmar senare, men nu vet jag ju det till nästa gång! Bara att hoppas att det blir en sommar utan allergi efter denna upplevelse! :)

Min älskling har varit igång hela dagen med städning och bakning! På riktigt bakade han en egen tårtbotten. Han köpte även en tårtbotten ifall det hela skulle gå åt skogen, men det blev sååååå bra! Dessutom har jag fått lyssna till operasång medan han torkade golven, lyx! :)



Här är den "ekologiska tårtan" med egengjord tårtbotten! Lite syrlig och väldigt god! :)



Här är den "kemiska tårtan" med köpt tårtbotten, men en väldig typisk Sanna tårta, tycker då jag! Så lila och rosa och dessutom glittrig (även om det inte syns på bilden) och fin. Jättegod!

Jag har fått massa fina presenter också. Vi ska ut och rida på islandshästar i sommar :) Fick dessutom ett jättefint förkläde så jag kan leka Leila bakar. världens coolaste flugsmälla, en jättefin plåtask med massa knappar på så jag ska få ordning på mina sygrejer, presentkort, liljekonvaljer, gott och blandat korg och en bröllopstidning med mera :)

Apropå bröllopstidning så ska jag sätta mig i soffan och läsa den nu i väntan på att trista fotbollen på TV ska sluta!

Härlig dag!! :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback