Före och efterbilder på balkongen

Under min lilla bloggpaus hade jag en dag då jag behövde lugna nerverna lite inför Svensktoppen nästa finalen och till min lycka/bedrövelse dök det upp ett projekt som sysselsatte mig en hel dag nästan! Det var vackert väder och jag gav mig ut på vår soptipp till balkong och råkade titta över till grannen som visade sig ha en balkong a la heminredningstidning så jag höll på att skämmas ögonen ur mig när jag verkligen såg hur HEMSK vår balkong såg ut!



Lite fusk på denna bild är dock att jag hade sopat bort det tjocka lagret med granbarr från vår julgran som legat där fram till sista april. Det såg betydigt värre ut!



Här snackar vi kaos på riktigt och fulare (ja jag vet inte vad det är men den ingick i lägenheten) grej får man ju leta efter!

Jag gav mig iväg till Ica Maxi och hittade ett caféset där som jag fick hjälp att få fram från lagret av en väldigt snäll kvinna som sedan frågade mig om jag hade allt annat som behövs (t.ex matta och kuddar m.m) och det hade jag ju inte. Såååååååååååå vi tog en runda och helt plötsligt hade jag ett lass med grejer (tur att min sambo jobbade!)

Glad i hågen åkte jag hem och började fixa :) Svettigt värre att få in och ur allt ur bilen, men ja en bra kvinna reder sig själv :)



Nu börjar det likna något!! :)



Fula grejen gömdes bakom en vaxduk :) Känner mig mycket nöjd med denna idé :)



Det blev även några blomlådor, men jag vill ha ännu mera blommor och grönt och det fick jag igår på min födelsedag, men de finns inte med på denna bild. Får bli någon annan dag! Känner mig mycket nöjd, men jag ska nog köpa en till trämatta (den som syns lite på bilden) och ha en sådan även under den rosa :)
Himla trist dock att vi inte har kvällssol, men kl 04.00 på morgonen och till kl 11 är det perfekt att sitta där ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback