Istället för frukost på säng!

Min fästman är något av det tröttaste som finns på morgonen så jag har ju insett att jag aldrig någonsin kommer få frukost på säng av honom, inte ens när jag fyller år! Jo kanske om jag skulle sova till kl 14.00, men det är störtomöjligt!

MEN han kom på någonting som kändes ännu lyxigare än frukost på säng :)


Allt detta goda fixade han till kvällsfika igårkväll som en grej inför min födelsedag och istället för frukost på sängen :) Han är smart han! Hur gott och lyxigt somhelst plus att vi hyrde film! :)

Men ja, jag fyller alltså år idag. 27 år..... ojoj..... 3 år kvar till 30....... Hjälp!
Trist att det är så grått ute! När jag var liten var det alltid sol på min födelsedag och vi kunde vara ute och grilla och leka massa lekar när jag hade kalas. Ibland var det även skolavslutning på min födelsedag så den har alltid varit som ett litet startskott på sommaren och mina föräldrar gjorde alltid så fint med björkar och ballonger på altanen och jag brukade alltid få en bukett med liljekonvaljer (oftast har de börjat blomma vid denna tid) när de kom och sjöng upp mig. :)
Oj vad nostalgisk jag känner mig....... 27 år?! Hur har jag hunnit bli det?
Men om jag vrider på huvudet så ligger världens finaste och bästa människa som jag älskar något så otroligt här bredvid och sover och det gör mig lugn. Det får mig att längta till allt som komma skall och allt som vi ska få uppleva tillsammans. Känns inte så hemskt att bli äldre ändå när jag vet att jag kommer få åldras tillsammans med honom, världens finaste människa som får mig att må så bra :)

Kommentarer
Postat av: Gunnela

När jag läser det vackra du skriver om din kärlek till Klas så tänker jag på en visa av Martin Koch som heter Lyckan, lyssna på den, så vacker melodi och så fin text.

2012-06-11 @ 15:42:39
Postat av: Sanna

Tack Gunnela, men vart finns den låten. hittade den inte på spotify?

2012-06-12 @ 08:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback