Ja just det jag har en blogg

Jag har helt och hållet missat att blogga under en månads tid nu, men det visar bara att jag har haft fullt upp!
Vissa av er vet säkert att jag hade lyxen att komma med i Svensktoppen nästa på P4 Västernorrland. Det blev en häftig resa med styling, fotografering, radiointervjuv och en direktsändfinal på P4 Västernorrland på Mellanholmen hemma i Härnösand! Helt galet, men otroligt kul och pirrigt såklart! Men bara att ha fått spelas på radion under en månads tid med en låt som jag och min älskade har skrivit tillsammans är en magisk känsla!
Nåja, tävlingen är över nu och livet går vidare :) Hoppas att fler vill använda låten vid t.ex. bröllop! Den kommer spela på ett bröllop denna helg i södra sverige och den spelas dessutom ibland i Järfälla närradio :)



Denna bild är från den direktsända tävlingen på Mellanholmen :)
Tänk att det är en vecka sedan. Känns mycket längre!!!
Iaf så är jag otroligt tacksam över alla fina ord och att vi dessutom kom på tredje plats i lyssnarröster värmer något otroligt!
Här kan ni lyssna på låten om ni har missat den och bli lite nyfikna :) http://sverigesradio.se/sida/gruppsida.aspx?programid=3147&grupp=5043 Ni får scrolla ner en bit på sidan bara :)

Jag LOVAR att bli duktigare på att blogga hädanefter. Fotbollen börjar ju på TV sägs det så då kommer jag ha massa tid då min sambo inte är kontaktbar...
Måste ju visa vad jag har gjort med vår balkong! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback