Lite motion

Min träningsvärk är inte nådig idag! Kan ju knappt sätta mig ner! Större delen av dagen har spenderats vid orgel och piano, men efter jobbet kom jag på att jag skulle åka till Häggdånger, gräsänkling som jag är ikväll...
Drog med mig mamma och bror på långpromenad till havet, vilket jag ångrade efter ett tag då min träningsvärk blev ännu värre under själva promenaden. Fick ett adrenalinpåslag när jag såg den första ormen för sommaren! HUVVA! Äckliga varelser!!!!



Inga äckliga ormar på denna bild, men fina sommarblommor :)



Framme :) Jag vill alltid ha nära till havet! Det är så underbart att sitta på en klippa och bara titta på allt vatten. Harmoni! :)



Son & Mor

Nu när vi är hemma igen har jag hunnit med att baka en kladdkaka med hjälp av Zacke, så nu är det lite lyxfika efter en långpromenad. Man får ju inte förbränna för mycket :P Efter gårdagens joggingtur åt jag tårta. hahaha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback