Midsommar! :)

Här kommer en liten sammanfattnig i bilder av vad som gjorts under den senaste tiden :)
Några dagar innan Midsommar bakade vi tunnbröd tillsammans med Klas farmor!
 
Jag kavlade :)
 
Klas skötte i vanlig ordning gräddningen :)
 
 
LYX! :)
 
Sedan blev det midsommarafton! :)
 
 
Karlarna gjorde en midsommarstång!
 
 
Tyson laddar inför sitt uppträdande! Han skulle nämligen gå agility med mig inför publik senare samma kväll. Dock inte tränat något alls innan så jag var lite orolig över hur det hela skulle gå och det var inte många som trodde att jag skulle få denna katt till något sådant!
 
 
Här har ni banan :) Ville inte göra den så överdrivet lång ifall det skulle visa sig att han vägrade redan vid första hindret som var slalom :)
 
 
En nöjd Tyson efter sitt uppträdande som blev succé!!! Han gjorde hela banan felfritt och i ganska raskt tempo då jag lockade honom med kött och hade låtit honom gå på diet hela dagen.
 
 
Vovven och Nissan ville också prova banan och även de klarade det galant! Nissan började dock gosa med sista hindret så det rasade, men annars gick allt hur bra somhelst! De som inte alltid annars kommer jättebra överens satt sedan och berömde varandra och utvärderade sina prestationer. Jag kände mig stolt och allt gick ju över förväntan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback