Det fortsatte!

Mitt flyt som jag hade med bingo, kortspelet och att inte slå ihjäl mig i skidspåret fortsatte!!!
Dagen därpå skulle vi ut och pimpla och jag var väl ganska inställd på att inte få någon fisk överhuvudtaget, men jag hann inte mer än att nå botten med kroken och veva upp något varv så ropar min kusin "Du har ju napp!" NEJ inte då, skrek jag tillbaka,  men då började det rycka så jag vevade upp och fick till min glädje se en abborre. :) Sedan fortsatte det så där i ca en timme och ett period fick jag en fisk var femte sekund!! OTROLIGT!
Eftersom jag vägrar att ta i fisk och magott fick Klas sköta den delen av jobbet. Jag sprang från mitt hål med fisken i högsta hugg till Klas några meter bort och så där höll jag på! Klas fick knappt tid att fiska själv så vi skyller väl på att det var därför han inte inte fick i närheten så mycket fisk som jag! Jag fick väl något på 30 fiskar sammanlagt, GALET! :) Hade kanske kunnat fått ännu fler om jag vågat ta i fisken, men jag såg det som så att jag gav chans åt de andra som var där och pimplade att få fisk medan jag sprang omkring för att få loss min. :)

Har precis kommit hem från jobb och under hela hemresan var jag sugen på pizza! När jag kom hem fanns det en pizza till mig i kylen från mina svärföräldrar! Tusen tack för det och där hade jag ju flyt ännu en gång!
Uppskattar mitt flyt väldigt mycket just nu. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback