Jag saknar ord....

Det här med att få gå på bröllopsmässa verkar ju inte vara meningen för vår del... Den förra som var på södra berget missade vi ju och då blev mitt nästa hopp Uppsala där det skulle vara en bröllopsmässa på söndag. Det som var  bra var att jag har ledig helg då och min kärlek är redan i stockholm så min plan var att åka ner och att vi skulle gå på den bröllopsmässan.. Jag skulle åka hem under måndageftermiddag och även hinna med lite shopping i Stockholm (har förövrigt inte köpt ett enda klädesplagg hittills denna månad)... PLUS att vi skulle hinna umgås lite den helgen. Inte kul att ha ledig helg och vara ensam från lördagmorgon till tisdagkväll...

Nu EFTER att jag hade bokat min bussresa och skulle kolla adressen för själva bröllopsmässan ser jag till min stora förtvivelse att det är INSTÄLLT! Bokade såklart inte med avbeställningsskydd heller, smart som jag är... Jag säger bara SUCK!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Ååh vad tråkigt :/

Men åk ner till Stockholm och umgås iaf! Gör eran egen lilla bröllopsmässa. Det måste väl finnas massor med affärer/ företag som man kan besöka där för att få lite tips och idéer? Det blir kanske inte vad ni tänkt, men bättre än ingenting iaf.

2012-03-19 @ 13:55:06
Postat av: Sanna

mjo det är ju ett alternativ, men jag vet inte om så många bröllopsaffärer har öppet på en söndag. Ska googla på saken, men jag tvivlar på det...

2012-03-19 @ 15:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback