Rekord!

Igår hade jag till min stora glädje besöksrekord här på bloggen! Jättekul!! :) Tänk att så många har läst om min parkeringsirritation/utskällning. Hade kanske varit lite trevligare att läsa om något annat... :)

Har knappt sovit inatt och jag vet inte om det beror på huvudvärken, blåsten, saknaden av sambo eller tendensen att börja lösa världsproblem precis när lag lagt mig... Förmodligen en kombination av alla, men nu är snart en alvedon min räddning och sedan hoppas jag på en timmes sömn och vakna upp pigg, utan huvudvärk så jag klarar körerna idag/ikväll.

Om det inte hade varit för den här himla blåsten skulle ju vädret vara perfekt, så snälla, sluta blås! Jag vill ha vår och fint nu med vårjacka, vårkläder, vårfärger!
Tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback