Röd som en tomat!!

Nu har jag varit iväg och pinat mig själv och jag ser verkligen inte riktigt klok ut! Himla tur att jag la den här behandligen en dag då jag är helt ledig och inte ska träffa något folk. Inte ens Klas kommer att se mig förrän i natt och då borde denna rodnad ha lagt sig, hoppas jag (annars får han komma hem till en kålsvart lägenhet där lampförbud råder och det är ju bra för elräkningen!)
Jag har för första gången gjort en ansiktsbehandling som ska få bort mina ärr och jag var förvarnad om att det skulle göra ont så jag har gått och varit lite nervös! Det skulle nämligen rollas nålar i mitt ansikte och bedövning används, men det skulle göra ont ändå!!

När jag kom dit fick jag frågan hur smärttålig jag är för tydligen tog behandlingen bättre om man inte hade bedövning. När det gäller ansiktet tål jag ganska mycket (efter allt ja utsatt det för... laser m.m...) så hon fick prova lite utan bedövning och det gjorde faktiskt inte alls särskilt ont. Klart att det gjorde ONT för det var ju ändå 2 mm långa nålar som rollades ner i huden, men inte så ont att jag skulle gå sönder utan bedövning så jag var hård och lät henne forsätta utan bedövning! I pannan var det mest smärtsamt och då var nästan tårarna på väg ett tag, men jag bet ihop! :)
Nu ser det dock ut som att jag har sovit i solen ett par timmar för jag är verkligen illröd! Ska bli spännande att se hur mkt bättre det blir efter denna behandling. Det har blivit bättre och bättre efter tidigare behandlingar, men som sagt denna har jag aldrig testat förr. :)
Om ni vill gå till en bra salong där man kan göra lite allt möjligt i skönhetsväg (jag ska dit och färga/klippa håret om några veckor) och där de verkligen har koll på det här med besvärlig hud/acne så rekommenderar jag Belle Visage i Sundsvall! www.bellevisage.se :)

Nu börjar jag bli hungrig och efter som fästmannen jobbar så innebär ju det att jag ska laga mat! ojoj, hur ska det gå? ;)

Kommentarer
Postat av: Gunnela

Ja, dom är bra, jag ska dit ock fylla i mina fåror i ansiktet med restyline tror jag att det heter eller om dom kör ned Botex vet inte så noga, får väl se vad dom föreslår..

Undrar om ni kommer att känna igen mig då??

2012-03-02 @ 18:44:35
Postat av: Sanna

Ahaaa där ser man! :) Jag satt och läste om restyline idag när jag väntade.

Men jag tycker du inte att du har några fåror?

2012-03-02 @ 19:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback