Vilken konsert det blev!

Jag är verkligen världens lyckligaste som har det så bra! :) allt jag har i mitt liv är verkligen lycka och jag måste lära mig att se det!
Det är sådana stunder som igår som verkligen får upp mina ögon för hur bra jag har det!
Konserten med Hosanna gospel och The Scramblers blev helt underbar! Det kändes som att taket skulle lyfta och energin och glädjen var på topp! allt gick precis som det skulle och att det dessutom kom närmare 300 personer till kyrkan för att lyssna värmde i själen!



Detta är en bild från en tidigare konsert med Hosanna (har ingen bild från igår än tyvärr!) men den här energin fanns där hela konserten igenom och detta då plus all energi från The Scramblers! Ja, ni kan ju tänka er att det inte var så konstigt att det kändes som att taket skulle lyfta!

Det var helt magiskt att alla som var där reste sig upp och klappade med när nästsista låten How great thou art övergick till Walk a mile in my shoes!! Helt helt underbart! Det går inte att beskriva alla känslor som finns i mig just nu! Kärlek, värme, glädje, tacksamhet m.m.!!!
Måste än en gång också poängtera hur mycket jag älskar min fästman! Utan honom vore livet ingenting! Han är det bästa som finns och jag är världens lyckligaste som får dela mitt liv tillsammans med honom! :) Kärlek!


Kommentarer
Postat av: Perra N

Härligt, håller med om att det var ett OTROLIGT drag o Tryck i Nora kyrka! Jag är väl själv ingen "gospel-anhängare" direkt, men detta var ju SÅÅ mycket mer! Rock'n'Roll, Gospel, You name it!

ROCK ON!

ps

Skadar ju inte om MoDo vinner med, säg 8-5 imorron!

ds

2012-03-09 @ 11:38:21
URL: http://modohockey.se
Postat av: Sanna

Kul att höra :) Det blev en salig blandning :)

2012-03-12 @ 22:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback