Ännu en intensiv och trevlig helg :)

I helgen har jag jobbat och jobbat :) Det har varit konfirmation = fullt upp, men allt har gått väldigt bra och de var duktiga!
Lördag eftermiddag hann jag och min fästman med ett besök på vårmässan i Sundsvall. Den var mindre än vanligt tycker jag, men vi köpte hem lite gott som älgkorv (VÄLDIGT stark), två ostar och granbarrmarmelad. Jag var högt skeptisk till marmeladen, men med lite ost och gott bröd till tror jag att den kan fungera ändå :) Den är VÄLDIGT grön :) Vi lyxade även till det och åt älgburgare där på mässan, men jättrosa dressing ;)
Efter vårmässan åkte vi till Häggdånger där karlarna fick roa sig med att byta däck på min bil medan mamma lagade mat och jag babblade. Det blev en jättegod middag med lyxig cheesecake till efterrätt :)
Vi har haft det otroligt lyxigt denna helg gällande middagar för efter jobbet igår åkte vi till Frök för att hälsa på, byta däck på Klas bil och även där blev vi bjudna på jättegod middag! Lyxig helg minst sagt!

Nu har jag ensam tråkmåndag och har roat mig med att städa vårt kylskåp och skafferi. Minst sagt välbehövligt!! Känns bra att jag har gjort någon nytta idag!
Ikväll ska jag repa med JETZ (gospelkompbandet) och härnö brass inför konserten som är i Härnösands Missionskyrkan nu på lördag kl 18.30. :) Missa inte den! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback