Bröllopsbil = CHECK!

Alltså, det är ju rent otroligt att varje uppgift jag lägger på Klas att fixa inför bröllopet löser sig av sig själv bara så där! Idag ringde pappa och sa att han fixat en bil till vårt bröllop som låter som en dröm! Vill inte skriva här vad det är för bil, det får man se på bröllopet, men jag blev ifall överlycklig över att detta är fixat! Det blev såklart även Klas som inte ens hade börjat fundera över saken. :)
 
Jag har varit i Stockholm i två dagar nu och jag gick förbi en bröllopsaffär på drottninggatan. Jag kikade in genom fönstret och såg att i princip alla klänningar glittrade där = Sanna affär! Jag har ju kollat bröllopsaffärerna som finns  här hemma, men de hade ju knappt något glitter! :(
Blir till att dra med mig mamma till Stockholm och kuta runt där en dag!
 
 
En annan rolig grej idag är att The Scramblers har släppt sin EP Undercover på Spotify och ITunes idag! De gör sina versioner av Hårdrocks klassiker så in och lyssna på dem och köp vettja! Det är hur bra somhelst! :)
 
Avslutar detta inlägg med en bild från Afternoon Tea på Vetekatten igår innan det var dags att åka hem igen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback