Brudklänning beställd!!!

Ojojoj, jag undrar om jag har ställt till med något nu!!!??
Jag har beställt en brudklänning via Eleganten i Sundsvall utan att prova den. De hade inte exakt den klänningen hemma, men jag provade ju en liknande dock blå när jag var där och den satt bra, men jag har ingen aning om hur denna kommer sitta!! Jag håller alla tummar och tår för att denna klänning kommer vara så perfekt som jag tänker mig. Jag måste ju dessutom betala halva som förskott nu nr de beställer den åt mig.
Nåja, om det är absolut katastrof får jag sälja den på blocket eller något.
De tog mina mått idag inför beställningen och tog de ovanpå mina tjocka kläder... Ska man göra så? Blir inte de någon extra cm då? Tyckte det var konstig för när mått har tagits på mig förr har jag då fått stå utan tröja iaf.
Jag känner mig pirrig, nervös och förväntansfull på samma gång. Hoppas, hoppas, hoppas att detta är THE dress!!!
 
Min karl är ute på man-date med sin bästa kompis så jag har roat mig med att städa toaletten (känns inte som att det är någon min blivande man skulle göra om han var ensam hemma, men jag älskar honom ändå. Finns det dock tips på hur man får en man att städa spontant av sig själv så mottages de gärna!!) och verkligen knäskurat golvet. Vet inte när det hände sist? Början på 1700-talet måste det ha varit för det såg då för bedrövligt ut!
 
Nä, nu ska jag smörja mitt groteska ansikte, sätta igång en film och drabbas av lite mindrevärdes komplex... Hatar att se ut såsom jag gör nu =( buuuuuuuuuuuuuuuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback