Gårdagens projekt!

Vi har ett arbetsrum (mest Klas rum) här hemma som under hösten råkat bli lite mer av ett katastrofområde = ett rum där man slänger in saker som man inte orkar gå ner med till förrådet plus pant... Ja ni fattar.
Iaf så var det just det rummet som jag ägnade tre timmar åt igår och det blev så bra! Jag hade en före och efter bild som jag hade tänkt lägga upp här, men mobilen strejkar...
Detta hårda slit var en överraskning till min älskling plus en kompensation för att han måste skjutsa mig till tåget sjukt tidigt imorgon. Han blev väldigt överraskad och glad så det känns väldigt bra! :)
hahaha jag gick in i rummet flera gånger igår, beundrade mitt arbete och blev lika glad varje gång. Det är feng shui det :)
 
Förresten!
Jag gav mig själv köpstopp denna månad efter att räkningarna var betalda! Det gick väl bra i ca ett dygn den här gången! Men det var faktiskt lite mammas fel också som tog med mig till Birsta city! Jag fattar inte hur det helt plötsligt kunde finnas så mycket snyggt som jag ville ha!
När jag såg denna på Kappahl och att det var halva priset gick det helt enkelt inte att stå emot. Så efter en lång förhandling med mig själv gav jag efter och numera äger jag denna skönhet :)
 
Sååååå skön och varm och jag ångrar mig inte en sekund! :) Men NUUUUU blir det inge mer shopping förrän det är december och julklappsbestyr. Jobbigt med tanke på att jag åker till Stockholm imorgon, men det är iofs på studieresa så jag kommer ju hålla mig borta från shoppingen, TUR det! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback