Jag finns kvar!

Jag har inte slutat blogga även om jag verkligen har varit sämst på att skriva här på sistone, men jag har inte haft någon inspriation eller motivation...
Iaf, så var jag och mamma iväg i helgen för att kolla brudklänningar i Söråker. Självklart visade det sig att det var sista dagen hon hade öppet och total utförsäljning så den dyraste klänningen gick på 2000 kr! Vansinne! Tyvärr fanns inte min klänning där så det var synd =/
 
Annars har jag haft en ledig och bra helg. Både umgåtts med vänner och min kärlek :)
Vi hade avskedsfest för våra grannar hemma i häggdånger i helgen. Känns jättekonstigt att de ska flytta eftersom de i min värld alltid har bott där! Men vi hade en otroligt trevlig kväll med god mat, allsång och massa skratt :)
 
Jag och min extremt snygga fästman :)
 
Idag har jag varit ledig och ägnat mig åt ett städprojekt här hemma som tog tid, men jag känner mig nöjd över resultatet! Sedan skulle jag ut på ett annat projekt = panta! Enligt mig skulle det projektet ta ca 20 minuter, men då brakade det lös... Till en början hittade jag inte min bil (var inte jag som hade parkerat den senast och fel bil stod på vår parkering), släpade med mig allt och gick på jakt efter bil, hittade bilen, pantade och köpte lite smågrejs till mig själv för pengarna som belöning över mitt hårda slit, åker hem, springer in och hämtar massa glasflaskor som jag inte fick med mig i första svängen när jag letade bil, åker iväg med dem, hem igen och lyckas inte parkera på min egen parkering för alla andra bilar står så tätt och jag kommer inte in så jag får köra iväg mot stan, hittar en parkering, parkerar, hittar inte parkeringsskivan, får kuta genom halva stan för att få tag i en som jag sedan slänger in i bilen och irriterad går jag hem... Sååååååååå grymt onödigt och jag var liksom inte beredd på att det skulle bli så här då allt på förmiddagen hade gått så bra!
Men nu ska jag slappa i soffan och vila upp mig inför kvällens rep med Hosanna gospel. Full fart mot julkonserterna :)
 
Den här tidiningen ingick i min belöning. Verkar intressant :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback