Jag klarade det!!!! :)

Jag klarade att hålla mitt köpstopp!!! Okej, jag hade ett litet återfall då jag köpte en jacka och några dagar senare ett par vantar, men det var ju för ren överlevnad så det räknas inte! Behöver ju egentligen inte nämna att jag tappade ena vanten två dagar senare (eeehumm) men nu är den tillbaka (annars hade det känns ganska värdelöst!). Kom även ihåg att jag var i Stockholm och bröt inte köpstoppet där heller, förutom att köpa mat då, men man kan ju inte ta springnota eller svälta bara för att man har köpstopp!
 
Jag känner mig riktigt nöjd och jag skulle ju kunna fira detta genom att kuta ner på stan och shoppa lite, men ICKE! Ner på stan ska jag, men inte shoppa! OM det inte dyker upp en perfekt julklapp till någon, men grejen är den att imorgon ska jag prova brudklänningar igen och bara  tanken på ordet brudklänning får mig att hålla hårt i pengarna och fortsätta sparandet! Lite svårt att ha köpstopp i december månad, men jag ska fokusera på att inte köpa onödiga saker till mig själv. Shoppingtillåtelse gäller julklappar och en ansiktsbehandling a la tortyr som jag måste göra då hyn har börjat krångla något så fruktansvärt :(
 
Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag! Fästmannen har försvunnit iväg på jobb och ikväll är det premiär för Hornö rocksalonger med The Scramblers så vi ses sent ikväll/natt. Jag får helt enkelt umgås med Pepsi idag. Sååååå underbart att vi har en katt här hemma!
 
 
Hahahahaha världens muppbild, men jag bjuder på den! Försökte få Pepsi att se gosig ut på bild, men hon ser ju rent irriterad ut! hahaha!
 
Nä, nu blir det promenad! Måste ju passa på när det är lite sol ute! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback