Kliar i fingrarna!

Nu är det bara en dag kvar innan jag kan börja advent/julpynta! Längtar! Kommer absolut ha på julfilmer som Sunes julkalender i bakgrunden när jag fixar! Fästmannen har fixat ett möte så han slipper vara hemma, haha! Men innan han går kommer han hjälpa mig rulla gardinerna. :)
 
Alltså, ansiktsbehandlingen i måndags var någon av de värsta ansiktsbehandlingen hittills och jag ser inte riktigt klok ut! Sårig och torr som bara den! I tisdags hade jag sån värk i ansikte och panna att jag kände mig sjuk. Kletade på massa smink för att kunna visa mig bland folk och inte skrämma ihjäl barnen i barnkören. Inte det bästa kanske att kleta på smink, men vad ska jag göra? Kan ju inte gömma mig hemma... Det börjar läka ihop nu, men ser fortfarande sårigt ut och jättetorr! Kan knappt le eller rynka pannan för då känns det som att hyn spricker. Huvva, så nu är jag nojig att jag alltid kommer se ut så här... Men hudterapeuten sa att det skulle bli så här och att det kommer läka och bli fint så jag håller tummarna.
Denna släpas upp från förrådet imorgon! Iiiiiii ska bli så mysigt!!!! :)
Nu ska jag öva låtar inför ett dop som jag ska solista på på lördag :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback