Snaaaaaaaaaaaaaaaaart!!!!!!!!!!!

Jag blir glad i själen av att tänka på att om en vecka kommer det vara advent/julfint här hemma hos oss! Jag längtar till fredag då jag tänker starta själva makeovern :) Jag har lovat Klas att han får sitta i studion den dagen, annars kommer han bli galen. :)
Det kommer bli så mysigt att sitta vid köksbordet och hålla på med massa bröllopspyssel omgiven av advent och julstämning!
 
Så här såg det ut förra året och det lär nog se ganska så likadant ut i år, men vad gör det! Trivdes otroligt bra med detta :)
 
Nu ska jag snart bege mig till Panduro och kolla in lite pyssel som vi behöver ha till inbjudningskorten, sedan ska jag på en minst sagt smärtsam ansiktsbehandling och efter det stänger jag in hemma då jag vet att jag kommer se ut som ett monster. Huvva! Men vill man vara fin får man lida pin.... minst sagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback