2 år av kärlek :)

Idag har vi varit tillsammans i två år! :) Och tänk att snart har vi varit förlovade i ett år! Jag har ingen koll på hur länge man firar årsdagen från det att man blev tillsammans? Man kanske går över till att fira förlovningsdag och bröllopsdag sedan? Eller firar man ens förlovningsdagen efter det att man har gift sig?
Äh skit samma! Jag älskar att fira saker så vi kommer nog på ett eller annat sätt fortsätta uppmärksamma våra tre dagar, med fokus på bröllopsdagen såklart :)
 
I lördags efter jobbet passade vi på att fira vår 2-årsdag! När jag kom hem skålade vi i champagne och spelade yatzy ( vill bara påpeka att JAG SLOG NYTT POÄNGREKORD!!!). Efter det gick vi ut och åt trerätters på restaurang! Det var en väldigt lyxig kväll och som alltid hur trevligt somhelst i min fästmans sällskap :)
 
Supergod och lyxig efterrätt som jag inte orkade äta upp helt, men jag fick med mig dem hem i en liten låda så jag åt dem till frukost istället! Ja, ni ser, lyxen fortsatte även dagen efter firandet :) Sanningen är att jag alltid lever i lyx! Jag är så otroligt kär i min blivande man att det är svårt att hitta ord. Han gör mig sååååååå lycklig och vi har alltid roligt ihop! Bäst är vad han är och jag älskar honom så oändligt mycket och jag är världens mest tacksamma och lyckligaste som får dela mitt liv med honom! KÄRLEK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback