sedan blir det bra igen!

 
Hösten påverkar mig sådär.... Jag har haft konstiga veckor nu där humöret har pendlat upp och ner som bara den och sömnen har inte varit den bästa plus lite stress på det så känner man sig inte som sig själv längre..
Det har inträffat roliga saker under dessa veckor också som har fått upp mitt humör för studen iaf och det är jag tacksam för! Förra veckan lämnade vi tillbaka kattungarna och fick nya som skulle vara i karantän hos oss. Det var fruktansvärt jobbigt att lämna ifrån sig dem. Huvva vad jag grinade. Men kvällen blev bättre för då var vi på Metropol och lyssnade på LaGaylia Frazier och Jan Lundgren trio, Fantastiskt! Efter konserten hängde vi med dem ett tag och det var skönt att bara få sitta och prata och "catch up" igen. Det var ett tag sedan sist! :)
 
 
Denna vecka har varit trög den också och jag kände mig fruktansvärt nere igår, men idag är det mycket bättre! Vi har varit i skogen och plockat trattkantareller och nu sitter vi i hemmastudion och håller på med en ny låt! Vi skrev den en sen kväll, näst intill natt i Svartnora i somras. När jag skulle prova sjunga igenom den idag blev jag så rörd av texten att jag knappt kunde sjunga. Det måste vara ett bra betyg! Eller det visar iaf att texten betyder mycket för mig. :)
 
Greta är med och hjälper till här i studion, medan hennes syster Selma leker i köket :)
 
Förra helgen var det konsert med Hosanna gospel och The Scramblers igen! Plus att vi fick förstärkning av Cantum novum! Nästintill fullsatt i Sbrå kyrka en söndagkväll. Kändes hur bra somhelst och det var såååååå kul! :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback