Slöja eller inte, det är den stora frågan!

Igår klev jag upp tidigt och for iväg med mamma till Eleganten i Sundsvall som säljer och hyr ut brudklänningar! Kändes jättekul och lite pirrigt! Vi startade med en fika på ett jättefint konditori för att komma igång :)
Jag provade 6 klänningar och försökte ta några olika modeller. Något som var skönt var att vi kom fram till ganska direkt vilken modell jag INTE ska ha. Jag ska absolut inte ha någon liten ärm eller nåt sånt på klänningen. Jag måste vara helt baraxlad annars blir jag platt som en planka utan någon somhelst form och det ser ju fruktansvärt tråkigt ut!
 
Jag har aldrig tänkt tanken på att ha slöja när jag gifter mig. Tiara = SJÄLVKLART! Men slöja... hmm... nä...
Men så trycker kvinnan som hjälpte mig komma i klänningarna på mig en slöja och jag ser till min förfäran/glädje att det passade ju RIKTIGT bra ihop med tiaran! ojojoj, så nu måste jag ändra mig lite. Jag måste fundera iaf! :)
 
Jag fick ta några bilder igår och egentligen hade det ju varit skoj att lägga upp en bild med slöja här på bloggen för att få er åsikt, MEN jag vill inte att Klas ser mig som brudklädd innan det är dags på riktigt, även om jag inte väljer någon av klänningarna jag testade igår. Inte för att jag tror att han är den som kollar min blogg så fort jag skrivit något nytt, men han kikar säkert in någon gång ibland så jag väljer att inte lägga upp bilden.
 
Blev ett bildlöst inlägg, men jag hoppas att det är okej?!
Kollektionen för 2013 kommer in i slutet av november så i december ska jag och mamma åka dit igen och kolla om THE DRESS finns där! Hittade en igår som var perfekt på alla sätt och vis, MEN den hade alldeles för lite glitter, så jag hoppas att i den nya kollektionen finns det en liknande med MYCKET glitter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback