Steg 1 är på gång!

Det som måste bli klart först i själva bröllopsplaneringen förutom boka kyrka och festlokal är ju inbjudningarna som måste skickas ut innan bröllopet annars blir det ju lite svårt för folk att komma (logiskt)!
Idag har jag haft en fikastund tillsammans med en fantastisk konstnär som designar våra inbjudningar. Jag fick se ett första utkast kan man väl säga och fick komma med mina egna synpunkter (vilket egentligen inte behövdes då det redan var grymt bra). Vi spånade lite tillsammans, gjorde några små ändringar och det kommer blir fantastiskt bra! Éfter bröllopet kommer jag visa här på bloggen hur de såg ut. :) Jag känner mig såååååå glad!
Imorgon åker jag och mamma till Eleganten i Sundsvall för att prova brudklänningar och det ska bli så kul!!! (Denna gång har jag dessutom bokat tid så det kommer verkligen bli av!)
 
Detta är min helt lediga helg på väldigt länge (vet att det dröjer ett tag till nästa gång också)!  Jag verkligen NJUTER av att vara ledig och kunna göra precis det jag vill göra! Suger lite att Klas jobbar (han har konserter varje kväll denna helg), men när jag ändå kan hålla på med lite bröllopsfix och umgås med härliga kompisar, träffa släkt¨så känns det riktigt bra iallafall! :)
 
Nu ska jag fila på lite text till inbjudningarna :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kicki

Åh, de är verkligen supertrevliga och duktiga på Eleganten! Det kommer bli kanon!

2012-10-19 @ 18:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback