Självförtroendeparfym

Den här parfymen (Sarah Jessica Parker Covet pure bloom) köpte mamma i present till mig när jag hade kommit med i Körslaget. Att komma med där var väldigt stort för mig och det hela gav mig under resans gång bättre självförtroende. Jag blev även inspirerad till hur jag vill vara som körledare och vad jag vill lära mina körsångare. Jag förknippar såklart hela den tiden men den här parfymen och jag måste alltid ha den hemma så jag kan spruta på mig lite när självförtroendet behöver en extra knuff (älskar doften så jag använder den oftare än så, men ändå) :) Eftersom jag förknippar denna doft med allt som är bra, kommer jag med största sannolikhet använda den på vår bröllopsdag :)
Uppe med tuppen minst sagt då sambon gett sig iväg till stockholm över dagen. Jag ska nog prova att sova lite till innan det bär iväg på jobb och synundersökning!!! ojojoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback